søndag 18. september 2011

Pausestrikk og pausemusikk


Det er egentlig ikke pausestrikk det her, det er et bilde av strikking jeg ikke fikk blogga når jeg var i Berlin. For joda, det ble jo et par tøfler både til storesøster og til Knerten.

Jeg strikker uvenngarn, men nå har jeg vært opptatt et par dager, mye en skal rekke før ferien er over... Det skal flytte inn 64 nye bein i fjøset nå i høst, så det bygges om litt til å huse ull. Spennende saker!

I tillegg er jo hockeysesongen i gang, og lørdag var jeg på hahahamar for å se Lillehammer vinne over laget fra nedpå Hedemarken. <3 Lillehammer Ishockey Klubb <3 Og bursdag!! Lille L har blitt 2 år, og jeg var på besøk der også lørdag - måtte jo besøke faddergullet! :)

For at overskriften ikke skal være aldeles feilaktig så får du her litt pausemusikk - altså musikk du kan høre for å koble deg helt av alt annet ei lita stund! :D Moro, moro!


Ha ei flott uke, folkens!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for kommentarer - det gjør bloggingen hakket morsommere! :)