søndag 4. januar 2009

Januar, januar!

Her er det jeg holder på med for tida! Siden det eneste jeg misliker mer enn å strikke tommeltotter er å feste tråder, så har jeg nå ett stk sett med jordbærlue og kjole umontert og med løse tråder - jeg har en vott med løse tråder og ingen tommel, og den andre votten er påbegynt.

Tenkte også at jeg skulle prøve Rosendahl (ja, det rosa der ja!) og lage tøfler til rosa-prinsessa som er omtalt her tidligere når hun ville lære å strikke -der kom jeg til hælen før jeg måtte legge det fra meg på kafe - det er faktisk ikke helt alt som er kafestrikk, deriblant ting hvor jeg må se på oppskriften litt, da er det i mitt hode uegnet ;)

Og bestemor ble glad for duken :)

3 kommentarer:

  1. Liker ikke å feste tråder jeg heller, så tingene har en tendens til å bli liggende litt etter at de er ferdig strikket... Men det er bare og hoppe i det.
    Godt nytt år

    SvarSlett
  2. Feste tråder er kjedelig! Lykke til med å få ting ferdig!

    SvarSlett
  3. Å feste tråder er den verste jobben som finnes! Godt nytt år til deg også!

    SvarSlett

Takk for kommentarer - det gjør bloggingen hakket morsommere! :)