fredag 23. oktober 2009

Jeg elsker telefonmøter!

I løpet av de to siste dagene har jeg hatt to telefonmøter. Og jeg elsker det! Arbeidsgrupper trenger ikke møtes fysisk så ofte, er min erfaring. Så i går hadde jeg telefonmøte i bilen på tur til Lillehammer, jeg skulle på hockeykamp. Lenge leve handsfree! I dag satt jeg i joggebukse og hadde møte. Har fjøs i dag i tillegg til jobb, så det er nokså greit å slippe å ordne seg å reise på møte mellom fjøsstella... (Litt lat og da veit du!)




Ellers sniker jeg meg til å strikke på Klukkaen innimellom. Nå er jeg veldig snart ferdig med skjørtet! Syns den er gøy å strikke, for den er så fin! Og håper mottaker liker den! Vurderer å strikke meg skjørt med den roseborden - et slik snitt på kjole vil ikke være spesielt kledelig på meg, men et skjørt må funke! :)



Og for dere som virkelig ikke bryr dere om hockey, hopp over resten! :)


I går var det lokalderby, Lillehammer mot Storhamar. Alltid moro! Og med en tradisjon for å ende med hjemmeseier. Slik gikk det heldigvis i går også, Lillehammer overkjørte Storhamar og det var så bra! Jeg svevde omtrent hjem :) At sesongen går så bra for
Lillehammer skyldes ikke minst min nye hockeyhelt, Alexander Bergh. Kult å digge keeper'n lizzm... Men Alexander er rå, og på grunn av L.I.K.'s keepersituasjon så har han også stått veldig mye denne sesongen - jeg er imponert! :)
Foto: Marius Mykleseth, GD

3 kommentarer:

  1. Slike møter hørtes ikke borte ut :) hadde vært kjekt om en kunne bruke alle møter til strikking :) Ønsker deg ei riktig god helg :) Takk for titten :)

    SvarSlett
  2. Klukkaen blir sikkert fin som skjørt også. Og telefonmøter er veldig greit ja. De blir gjerne mer effektive en om man møtes fysisk. Og så er joggebukse et helt greit antrekk. *fnis*

    SvarSlett
  3. Søstra mi har aldri vært på hockey kamp. Men var på den kampen. Ho syns det var kjempegilt. Ekstra gillt blir det jo når Lillehammer vinner!

    SvarSlett

Takk for kommentarer - det gjør bloggingen hakket morsommere! :)