mandag 2. februar 2009

Dette bør mamma ikke se *fnis*

Du Store Alpakka er på Jaren. Og jeg var på Hadeland i helga. Og jeg ELSKER alpakkagarn! Derfor kjøpte jeg litt...
4 nøster Hacho
8 nøster Faerytale
6 BabySilk
4 Tynn Alpakka
2 Mirasol
1 Merengue
Kjøpte også det nye heftet med sokker fra Du Store Alpakka

Jeg kjøpte garn til februarluen uten å ha sett mønsteret, og jeg kan med hånden på hjertet si at det her blir bra! Fargene passer til alt mulig da, nesten ;)





Ellers har jeg strikket en lue uten å ha oppskrift på den, men bare prøvd meg frem, og den ble jeg fornøyd med :D Har også strikket et par lommetøfler i blå Oda

5 kommentarer:

  1. Oi, så mye herlig garn du har kjøpt!
    Gleder meg til å se hva du tryller fram av det.

    SvarSlett
  2. Hey, hva er Merengue, det garnet har jeg aldri sett... Men så bor jeg langt unna DSA også da. Og Smart er alltid kjekt å ha i hus da :)

    SvarSlett
  3. Ja her var mykje fint garn, tenker det vert mange fine produkt av desse fine nøstene:) Takk for koselig kommentar på bloggen min!

    SvarSlett
  4. Så masse deilig garn du hadde her!
    Nydelige farger.
    :0)

    SvarSlett
  5. Det er alltid spennende å se hva vaskemaskinen har tryllet frem. Bare vær nøye med å tømme lofilteret. Jeg holdt på å kræsje en helt ny maskin nemlig. Mannen var ikke særlig imponert da han plukket ut en hel neve med ull fra lofilteret etter at maskinen begynte å lage mange lyder og lekke vann.

    SvarSlett

Takk for kommentarer - det gjør bloggingen hakket morsommere! :)