mandag 17. januar 2011

Skogens kongle?

Vil du kikke litt i stua mi?



Vinteren er her fremdeles, selv om jula er rydda bort, og derfor syns jeg det var fint med skog og fjell i stua. For å få skogens konge i stua måtte jeg hatt et elghorn... Men det hadde jeg ikke. Men for å kalle det skogens kongle, da kunne jeg da like godt bruke et reinsgevir!? Flaks for meg, for et slik et sto jo i kjellerstua til foreldrene mine, og det var ikke veldig vanskelig å få ta det med ned til meg! ;)



Konglene er fra adventsdekorasjonen og juletreet - naturen og Søstrene Grene. De ligger i ei aldeles nydelig skål fra Russland, som jeg har fått fra ei venninne som ferierer der.

Og Løiten Lys lager sine kongler - fine de også! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for kommentarer - det gjør bloggingen hakket morsommere! :)