fredag 28. januar 2011

Bare fordi det er kult

En døl som studerte på Steinkjer likt med meg, har et utrolig fint og kult fotoprosjekt pågående. Han tar selvportrett hver dag, og legger ut på Flickr. Dette skal han gjøre et år. Jeg digger det - og har nok vært innom tanken på å gjøre det samme, men nei. Jeg kommer bare ikke til å prioritere det fant jeg ut, så da ser jeg heller på Jørn sine bilder. Jeg koser meg med å følge prosjektet - og håper flere av dere vil gjøre det!

Her er i alle fall linken til det første bildet, så er det bare å bla seg framover (han har jo gjort det her ei stund) og kanskje du blir å følge bildene hver dag, du også?

1 kommentar:

  1. takker for reklamen. Du er alt for trivelig. For en kjapp introduksjon anbefales dette settet:
    http://www.flickr.com/photos/husomlykkjun/sets/72157625418336963/

    SvarSlett

Takk for kommentarer - det gjør bloggingen hakket morsommere! :)