onsdag 9. juni 2010

Utfordring

Kristine har utfordret meg, og jeg tar utfordringen jeg!

skriv 6 positive ting om deg sjølv, legg inn eit bilete av deg sjølv som du er nøgd med, og send utfordringa vidare til (ikkje mindre enn) 6 nye (og fine) mennesker).

1. Jeg er stort sett i godt humør - og det må jo være bra!?

2. Jeg er nokså flink til å huske bursdager! (Nå er ikke dette like imponerende etter at facebook kom med sin oversikt, men jeg har bursdagsbok i tillegg!)

3. Jeg er snill! Snill med dyra mine, snill med folk - blomstene i bedet jeg ordna i fjor har ikke stemmerett her. Som om jeg husket å vanne de hele tiden?!

4. Jeg kan å feire! Bursdager, ferdige eksamener, gi meg en anledning, og jeg skal feire!

5. Jeg vet å glede meg - og da snakker vi så mye at jeg knapt greier å sortere ut hva jeg gleder meg mest til, til enhver tid. Jeg gleder meg nesten alltid til veldig mye!

6. Jeg er barnslig. Og her snakker vi barnslig glede. Vi snakker så mye at jeg digger Krem Nasjonal og Barnetimen med monsteret som spiser deg. Og jeg liker fremdeles å søle med vann, massevis av vann. Ja, gi meg en vannslange, og jeg skal spyle deg ned!


Og så var det bildet; jeg er ikke superfornøyd, men det er altså meg og fellen fra bjørnen pappa har vært i Canada og skutt.






Jeg utfordrer ingen spesiell, men hvis du er innom her og vil ta utfordringen hadde det vært gøy om du la igjen ei melding her så jeg kan komme på besøk og kikke! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for kommentarer - det gjør bloggingen hakket morsommere! :)