fredag 7. februar 2014

Endelig!!

Dette er min dårlige samvittighet gjennom førjulstida og på nyåret... Men endelig er Mariusgenseren og -lua til Marit ferdig!!

982 gram etter at trådene er festet og klipt. Genseren er strikket i Smart, og går i posten om noen få timer - med pakkesporing! Slike skatter sendes ikke uten sporing...

Ellers har det vært mye jobb og lite strikking også på nyåret. Neste uke går jeg ut i noen måneders permisjon fra den faste jobben min, og bare vikariatet på seksti prosent blir igjen. Jeg tror det blir bra. Jeg tror kanskje overskuddet kan komme tilbake. Jeg gleder meg, og ser fram til arbeidsuker som ikke har seks dager. Som ikke har halve dager her, halve der.

Men mest av alt var det godt å bli ferdig med en av to store dårlige samvittigheter på strikkefronten...


1 kommentar:

  1. Flott sett, godt å få slikt ferdig. Og lykke til med permisjonen. Godt å få samlet litt krefter igjen.

    SvarSlett

Takk for kommentarer - det gjør bloggingen hakket morsommere! :)