fredag 30. desember 2011

Jeg fikk, jeg fikk!

Jeg hadde VIRKELIG lyst på strikkedukkeboka til jul! Og jeg fikk den!

Møt Millie, nyeste beboer i Søre Stugu!
Hun er førstekvinne ut, så det er nok ett ben som er et par omganger lenger enn det andre, men det er jo det fine at ingen er helt like - verken i dukkeuniverset eller på ordentlig.

Millie har grønne øyne, svart hår, og så er jeg ikke HEEEELT sikker på om hun er HEEEEELT ferdig, det kan hende hun skal ha tykkere hår.

 Men nå gikk MartiniPus lei, og ville også være med på bildene. Og han ville ligge i forgrunnen. Det hører med at han har jakta på kameraet noen bilder allerede, så de ble grå fordi en pote lå på linsa osv ;)
Strikkedukker er gøy! Jeg har fått flere ideer, så da er det bare å stay tuned for å se når de blir ferdige!

Godt nyttår!!

1 kommentar:

  1. Kjempesøt strikkedukke. Jeg har sett disse før, men må visst begynne å snuse på sånne jeg også. KAtta var jo bare SÅ herlig også - klart han måtte med på bildet =)

    SvarSlett

Takk for kommentarer - det gjør bloggingen hakket morsommere! :)