lørdag 23. oktober 2010

Man prøver!













Jeg strikker da litt, selv om det har vært begrenset strikketid den siste uka. Og jeg har kommet i gang med en julegave som har vært litt tung å begynne på. Som belønning til meg selv har jeg funnet ut at jeg skal strikke julekuler - og det her var den første fra Arne og Carlos-boka. Veldig meg, i grunn! ;)

I stedet for å fixe julekulen helt ferdig i dag, så har jeg vært så fornuftig at jeg har både tatt oppvask og ordna meg niste til jeg skal på jobb. Kryss i taket. Tror det knapt har skjedd før... Nigella er min nye niste-venn, og det er Curry in a hurry som blir dagens middag :) Jeg har søren meg lagd skikkelig mat flere ganger den uka her - hvis dette blir en trend må Stabburet og Grandiosa finne seg ny hovedsponsor!

2 kommentarer:

  1. Hei. Måtte innom og kikke litt hos deg da :-)
    Ser at du har "kastet" deg på jule-kule-bølgen. De er kjempefine, men jeg er usikker på om dette er noe for meg... Jeg er ikke så glad i mønsterstrikk og det ser litt pirkete ut. Men det er nok noe jeg må prøve, har tenkt at denne boka kan være en fin julegave til meg. Så neste år....

    SvarSlett

Takk for kommentarer - det gjør bloggingen hakket morsommere! :)