tirsdag 9. juni 2009

Søt topp!


Heftig inspirert av sommertoppen på en søt blogg som heter Pickles, så har jeg laget denne toppen her! Jeg hadde aldri prøvd Svale før, men likte garnet, så må nok av gårde og kjøpe litt mer nå...
Likte fargen veldig godt, den er litt rødrosa, og det er jo bare nødt til å være fint :)
Sommertoppen hos Pickles hadde mønster, men siden jeg bare husket at jeg skulle legge opp 88 masker på pinne 3,5, så la jeg opp 88 masker på pinne 4, siden det var det jeg hadde som ligna mest. Så strikket jeg bare, og fulgte rundfellingens mønster sånn ca. :) Denne ble strikket over en søndagsfrokost og noen timer med skravling i dag, så det var et raskt og morsomt prosjekt med uendelig med muligheter - her går det med alt fra det superenkle til alt mulig dilldall på! Til slutt et bilde av kusine G som er eier av toppen, vi måtte da prøve på når den var ferdig :)

2 kommentarer:

  1. Nydelig topp - også så raskt strikket da! Hadde tatt meg flere uker, hehe =P

    SvarSlett
  2. Så søt den toppen vart og så var ikkje modellen mindre søt!! Ha ei fin veke:)

    SvarSlett

Takk for kommentarer - det gjør bloggingen hakket morsommere! :)