torsdag 12. mars 2009

Ugler og katt!

Der var Bubo Bubo-luen fra luer for huer 09 ferdig, jeg har brukt litt over ett nøste med Oda fra TrysilGarn, på pinne 4,5. Strikket damestørrelsen, syns den passet i omkrets, men skal jeg lage den på ny så lager jeg den litt lengre. Kanksje bare jeg som er tjukk i huet ;) Syns uansett den var lett og morsom å strikke, og for en gangs skyld har jeg gjort den helt ferdig med en gang ser dere - både sydd i perler (blanke med rosa i, selvfølgelig) og festet tråder i kveld, og det her er mindre enn et døgn siden jeg startet på luen! :)

MartiniPusen min :) Vi fyra så mye på peisen at han ville ikke sove i den vanlige stolen sin i dag - det vil nok si at det var varmt nok ;)

3 kommentarer:

  1. Lua di var helt nydelig. Flotte farger.
    Fin pus du har!

    SvarSlett
  2. Fin lue! Får lyst til å prøve meg på en av disse ugleluene jeg også, selv om jeg ikke er med på alongen ;o)

    SvarSlett
  3. Fine ugler, og nydelig pus:-D

    SvarSlett

Takk for kommentarer - det gjør bloggingen hakket morsommere! :)