søndag 21. desember 2008

Og tiden går så altfor fort!

Plutselig er det jo jul!

Og jeg har vært på julekonsert med skolemusikken og musikkforeningen, og vunnet fruktkorg :) Det var sjokolade der også, men den havnet fort i skapet ;)

Jeg har vært borte noen dager - først hade jeg eksamen torsdag, men siden jeg er nettstudent og ikke tilhører noe klassemiljø som sådan, så dro jeg til Ås for å drikke eksamenspils sammen med klassen til en venn - og det var jo hyggelig. Fredagskveld var det julebord i Ytre Enebakk, og det var veldig bra!! :D

Er nesten ferdig med den forferdelige kunststrikk-duken nå, mangler bare å stryke den - og håpe på at den kommer frem med posten hvis jeg sender den den 22. desember... :S Men den måtte jo bli ferdig før jeg kunne gjøre noe mer, så... Det kommer bilde senere i dag tenker jeg, når jeg er ferdig :) Men posten bør elske meg uansett, de tjener noen tusen på meg i jula - og en del ellers, for jeg er opptatt av å bruke posten, det er en viktig samfunnsinstitusjon!





Har pyntet litt rundt på gården da, hengt opp kornband/nek, det her ble finest :) Litt gøy å pynte litt mer på de - men ble ikke så mye av det på kornbandet på låvetrappa, som blandt de blandt husene :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for kommentarer - det gjør bloggingen hakket morsommere! :)