onsdag 17. desember 2008

Meg - en ikke så ivrig blogger?

Pjuh, nå er første eksamen unnagjort, de fleste julegavene er ordna, jeg har funnet ut at jeg reiser til Akershus en tur torsdag til lørdag, og ja - jeg er akkurat nå i ferd med å lage mislykked fudge. Er ikke så flink til å lese hele oppskriften godt - noe som fører til at jeg putta alt i gryta litt for tidlig... Jaja - her er det faktisk 50 % sjanse for at det kan gå bra, eller 50 % sjanse for at det går i søpla...
Ellers har jeg vunnet fruktkurv i dag på julekonserten til musikkforeningen og skolekorpset - og jeg har slukket alle elektriske lys, bortsett fra den lille lampen over komfyren, i huset mitt og bruker bare stearinlys for å lyse opp. Fantastisk stemningsfullt. Og Edina og Patsy holder meg med selskap. De er bare Absolutely Fabulous - den serien står vel forholdsvis ofte på her!
I morgen venter posten, pepperkaker, vaske gulv *hat*, julekort og kanskje finne juletre :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for kommentarer - det gjør bloggingen hakket morsommere! :)