onsdag 11. november 2009

Som tida går!

Plutselig var det november!










Tok det bildet her etter en lang diskusjon på facebook om veien hjem til meg var farlig eller ikke om vinteren. Jeg tok bildet, sendte, og mente det var mer magisk enn farlig. Er det rart jeg likte å leke Heksa Hvit når jeg var lita?


Landsmøtet i Senterungdommen er over, skoleoppgaven som skulle inn før jul er levert, jeg har all verdens tid på en måte, men samtidig 1000 ting å fylle den med.











Jeg har fremdeles venner som er ute og reiser og sender meg pakker i posten. Jeg har prøvd å bake rundstykker, men de ble ikke no gode. Det har vært landslagspause i get-ligaen, men den er heldigvis over snart, og det produseres julegaver. Og av det blir det kjedelige blogginnlegg, for noe har jeg vist fram, andre ting kan jeg ikke, for det er til folk som er innom bloggen av og til, og det er så dumt å avsløre det her! ;)


Men ting skjer - og tiden skynder seg langsomt frem mot jul :)


Oi! Jeg fikk forresten en av de morsomme telefonene igjen i dag. Så 30.november drar jeg til Wroclaw og blir der noen dager! Møter/seminar om studieringarbeid. Moro! :) Må jo bare si at jeg har supreste jobben i verden da, jeg har vikarkontrakt og går i turnus nå, men det tok nesten ingen tid å få bytta den vakta jeg skulle hatt 2.desember. Heldig med at det traff på ei uke med arbeid i helg, for da er det lite i uka. Så jeg føler meg heldig i dag. Rett og slett :)

1 kommentar:

Takk for kommentarer - det gjør bloggingen hakket morsommere! :)