søndag 27. februar 2011

Innimellomstrikk


Jeg har begynt på Marius-genseren min, og samtidig strikker jeg på flere ting, slik at jeg kan bytte på, og da har disse vottene her vært gode å ha som "innimellomstrikk" når lengselen etter tykke pinner har slått inn...

Vottene skal toves, men jeg venter til jeg har litt flere ting som skal i maskina - men tråder er festa, så da er kriteriet for blogging innfridd! ;)

Jeg har raska sammen en hel pose med Fritidsgarn og Vamse, så det er muligheter for flere ting som skal toves snart. Utrolig hvor mange halve nøster som samler seg opp, i tillegg til enkeltnøster! (Ser en behovet for internrevisjon? Noe som holder meg litt i øra når det kommer til å "ta med ett ekstra, i tilfelle"?)

Jeg har brukt denne oppskriften, og strikket herrestørrelsen (i rosa garn Ragnhild? Sjakktrekk...), noe som gjorde at jeg har omformet 118 gram Fritidsgarn.

1 kommentar:

  1. Tovavotter er deilig og varmt! Og så likte jeg biegenseren din, den ble søt. Honning og mørk sjokolade MÅ jo bare bli bra!

    Ha en super sndag!

    SvarSlett

Takk for kommentarer - det gjør bloggingen hakket morsommere! :)