lørdag 26. februar 2011

Biegenser

Jeg syns det er koselig å lage noe bare fordi jeg digger fargene... Det er vanskelig å gjengi fargene, men den gule er dype gul i en veldig varm og glad farge, og den brune er sjokolade av den mørke typen. Honning og sjokolade - det må jo bare bli bra!



Genseren er vel i størrelse ca 3 mnd, er lagd i Trysil Superwash, og det gikk med 127 gram.

På ermene har jeg lagd vrangbord for at det ikke skal trekke kaldt på små armer, mens det er taggekant både nederst på genseren og opp mot halsen. Jeg har også blitt såpass praktisk at jeg har strikket beslag ved halsåpningen, enda det er flere tråder å feste.






Genseren er toppet med den søteste (og eneste) bieknappen jeg hadde i glasset

1 kommentar:

Takk for kommentarer - det gjør bloggingen hakket morsommere! :)