torsdag 9. desember 2010

Varm og god!



Siden det tydeligvis er sjokkerende for noen at jeg fryser, så følger jeg opp med et annet godkjøp fra Trondheim: vintersko!!

Jeg aner ikke sist jeg hadde vintersko - det bruker å bli joggesko vinteren gjennom her. Og fram til og med mandag var det Sunny Beach-joggeskoa med innlagt ullsåle som gjaldt, nå er det altså skikkelige vintersko. Vintersko som er så skikkelige at jeg kvalte bilen i et kryss, siden det er litt vanskelig å beregne det der med pedalene i så tjukke og tunge sko.

Jeg veit ikke helt hva som har skjedd, siden jeg plutselig kjøper fornuftige vintersko... Kanskje lærte jeg av fjorårets feilkjøp? Røde og fine, med hæl og uten mønster = totalt ubrukelige om vinteren. At de gnager litt tåler jeg når de er såpass fine som de er, men at jeg ikke er i stand til å holde meg på beina, det var verre!

I alle fall: jeg er glad. Vintersko har gjort meg glad :-)

1 kommentar:

  1. Du hadde rett, eg blei sjokkert nå også. Men sjokkert på den gode måten, ikkje på Siv-Jensen-måten. :)

    SvarSlett

Takk for kommentarer - det gjør bloggingen hakket morsommere! :)