mandag 20. desember 2010

Fuglenes jul



Også småfuglene skal ha litt ekstra til jul - i år blir det epler og aprikoser i kransen deres.



I tillegg kommer neket opp i morgen, og jeg har kjøpt meg en fuglemater til solsikkefrø. Utfordringen med det her er å finne et sted å plassere det som gjør at færrest mulig av fuglene blir kattemat!



Jeg har vært syk et par dager, og ikke hatt noe energi, men nå begynner det å dra seg til, og det var vel på tide, hvis en skal rekke å ordne det som skal ordnes før jul!

4 kommentarer:

  1. Så snill du er som tenker på fuglene til jul :D Arti fuglemat og dekorativ også. Tror jammen jeg skal kjøpe noen epler i dag jeg :D

    Håper du blir frisk snart så du får en fin førjultid, ikke kjekt å være slapp og utilpass da.

    Ha en koselig mandag :D

    SvarSlett
  2. Så fin og dekorativ fuglemat-krans. God idé! Kjekt at du ville være med på min lille Nyttårs-GiVekk:-) God jul!

    SvarSlett
  3. Det var en fin måte å henge ut fuglematen på!

    Ønsker deg god bedring. :o)

    SvarSlett
  4. Dekorativ måte å gi fuglene mat på!

    SvarSlett

Takk for kommentarer - det gjør bloggingen hakket morsommere! :)