søndag 25. juli 2010

Tilbake - med kjole

Sommeren gjør meg virkelig til en lat blogger. Ikke har jeg strikka så mye heller. Men nå er ferien over, og møtesesongen snart i gang igjen, så nå må jeg snart til med PC'n hver dag allikevel, og da er det større sjans for at det blogges.

Fra Sandnes Garn sitt hefte "Det første året" har jeg strikka en kjole i Duett, størrelse ett år. Fadderbarnet mitt skal få den til ett års dagen sin senere i høst, og jeg må vel bare innrømme at jeg syns kjolen ble bedårende søt!

Håper dere alle har hatt, og har, en strålende sommer! :)

4 kommentarer:

  1. Kjempefin kjole. Heldige jente.

    SvarSlett
  2. Så skjønn! Har det heftet, og det er mye skjønne modeller i det. Takk for inspirasjon!

    SvarSlett
  3. Utrolig vakker vakker kjole Ragnhild. Heldig lille fadderbarn:)

    SvarSlett

Takk for kommentarer - det gjør bloggingen hakket morsommere! :)