torsdag 1. april 2010

Påskekos

Martini har virkelig tatt poenget med påske. Han sløver. Til og med oppå Billy-bladet mitt! Jeg tenker det ville gjort Billy stolt,og måtte ta bilde av han. Han har virkelig blitt bortskjemte sjefen i huset etter at Whisky ble tatt av reven, og han ble alene med meg igjen. Vi snakker så ille at det har hendt jeg har tatt med meg dyna og gått på sofaen og lagt meg, siden senga ble så ille okupert. Han må jo få sove i fred, stakkar... (Og ja, jeg innser at jeg er veldig skyld i at jeg har en bortskjemt katt selv!)



Ellers har vi(og ja, det er meg og Martini som er vi!) hatt vennebesøk her i dag, og fadderbarnet mitt og storebror var naturlige midtpunkt. Storebror er litt opptatt av dinosaurer for tida, så når han så fjøset mente han vi hadde "Kuer og dinosauruser" der. Heldigvis for illusjonens skyld, så hadde jeg ikke satt opp skjermen enda, men nå er den på plass: Live overføring fra fjøset. Kalvingstid og jeg skal være avløser resten av påska, og det er nokså mye mer lettvint å titte på skjermen utpå natte enn å stå opp og gå i fjøset... Så vi snakker hightech-småbruker her altså! :p

Påskekalenderen fra Therese er et daglig lyspunkt, og det er virkelig trivelig å åpne pakke til Påskelabyrinten. Fant ut at hvis jeg gjør det da, da kan jeg gjøre det til samme tidspunkt på dagen hele påska, og det er jo trivelig. Ny krimnovelle og søte knapper, og oppskrift og strykemerke er siste dagers gaver - supert! :)

1 kommentar:

  1. Den katten såg ut til leve livets glade dager ja:) Har vært avløser i første del i påska jeg også- glad det var saufjøs og ingen lamming- mer ansvar med kufjøs.
    Kos deg videre i påsken . Klem fra Brit.)

    SvarSlett

Takk for kommentarer - det gjør bloggingen hakket morsommere! :)