fredag 13. november 2009

Jeg får ikke sove!


Jeg fikk ikke sove når jeg la meg. Så jeg sto opp igjen, med det resultat at jeg har prøvd meg litt med symaskin, og jeg har bakt.
Jeg bruker å like sånne kaker med kokos i, men de her var ekstremt søte! Får se om de smaker bedre i morgen....
Veska/handlenettet er bare laget av et fleecepledd jeg klipper opp. Lagde votter av det tidligere her. Syns det ble greit, og er klar for å prøve det ut på et mer skikkelig stoff, så kan det hende det havner under noen juletre etterhvert. :)
Syns forøvrig det er litt kjedelig å ikke kunne blogge alt jeg lager - men sånn er det nå når det nærmer seg jul! ;)

3 kommentarer:

  1. Det må jeg si var bra jobba i seine nattetimer!!

    SvarSlett
  2. Jøss noen er jammen produktiv mens andre sover ser jeg! Jeg skal lære meg å sy en dag jeg også, men foreløpig erd et ett stykke frem :) Ha en flott helg!

    SvarSlett
  3. Åh! Eg blir så misunneleg på deg som er så kreativ og flink! Liker handlenettet (og fargen er jo så varm og fin!).

    Kristine er ellers stor fan av alt for søte kaker, berre så du veit det ^^

    SvarSlett

Takk for kommentarer - det gjør bloggingen hakket morsommere! :)