onsdag 1. april 2009

Hjemme igjen - Ålesund, besøk

Med oss tilbake fra Tanzania hadde vi 6 ungdomspolitikere og en tolk - og jeg har vært sammen med disse i Ålesund og på Otta. I

Ålesund deltok vi på Senterpartiets landsmøte, men i tillegg til møtet har vi nyttet anledningen til å være på akvariet og å gå opp på fjellstua.
Gruppebilde på flyplassen i Amsterdam - her med alle mann alle.

Med utsikt over Ålesund - for oss som orka å gå helt opp ;)


Sjøroser(?)

Det fineste bildet mitt fra akvariet - dette kan skyldes flere ting:

Jeg er en dårlig fotograf
Jeg liker ikke fisk noe særlig
De her var bare utrolig skjønne.

Det rare er at jeg elsker akvarier selv om jeg ikke er så glad i fisk. Selv om jeg har funnet ut at sei ser ut som en sympatisk fisk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for kommentarer - det gjør bloggingen hakket morsommere! :)