mandag 19. mars 2018

Nok strikkemønstre?

Har du noen gang tenkt at du har mange nok strikkemønstre, at nå trenger du ikke flere? Det har jeg begynt å tenke av og til i det siste, og grunnen er i bokhylla her, samt meter på meter med blader, permer med mønstre og ikke minst hauger med filer på både data og telefon.


Jeg kommer helt sikkert til å kjøpe flere både blader og bøker. Garantert. Helt uten at jeg trenger det, bare fordi jeg har lyst på.

For ei god stund siden snakket jeg og ei venninne om at det kunne vært gøy å strikka ei strikkebok fra perm til perm. Ikke fordi en trenger å gjøre det, men bare fordi en har lyst.


Så nå setter jeg i gang. Det blir ikke hele boka, men halve. 26 luer, og det skal helst ikke kjøpes garn til de.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for kommentarer - det gjør bloggingen hakket morsommere! :)