fredag 4. januar 2019

Vi prøver igjen

Altså... Et år er gått, og det ble heller dårlig med bloggingen i fjor. Nå skal jeg prøve igjen. Uten dustete mål som å strikke ei halv bok. Strikka forresten seks luer før jeg ble lei, rimelig langt unna 26 med andre ord.
En ting jeg har lykkes med er å overvinne sokkeskrekken, og jeg har tatt meg i å bare legge opp et par sokker når jeg ikke har hatt noe annet å strikke på. Og nå har jeg også overvunnet votteskrekken ser det ut til! På tur til Lillehammer i dag strikket jeg ferdig et par votter, og når jeg kommer hjem skal jeg legge de i haugen med vottepar som mangler å få festa tråder.
Jeg har vært skikkelig flink til å strikke restegarn - har hatt god motivasjon i at korga skal kunne ha lokket igjen, for om ca et år har vi antagelig en som kan begynne å rote i mamma sin garnkorg dersom lokket står oppe! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for kommentarer - det gjør bloggingen hakket morsommere! :)