onsdag 12. desember 2012

Fluffy jakke

Sandra Soft kunne brukes til noe - og jeg har brukt opp de fire lilla nøstene, og litt av det røde. Fremdeles igjen rødt og oransje, men det blir ikke brukt på denne julegaven.
 
Jeg tenkte først å lage rillegenser, men strikket den slik at jeg kunne velge jakke eller genser til slutt. Damene på Hobbyboden var enige med meg i at genser hørtes lurt ut, men så sendte jeg mammaen til fadderjenta ei melding for å høre om L trenger genser eller jakke, og da ble det jakke.
 
Jeg syns den ble fin. Og myk. At den kan vaskes i maskin må skrives på pluss-siden. Og jeg syns det ble kult med det røde ermet. Fargene blir ikke riktig gjengitt her, men se på bildet i innlegget før det forrige, så er det mer rett.

3 kommentarer:

  1. Stilig jakke, og tøft med de røde detaljene.

    SvarSlett
  2. Fin jakke, og super bruk av HUV-garn! :)

    SvarSlett

Takk for kommentarer - det gjør bloggingen hakket morsommere! :)