onsdag 12. oktober 2011

Stripete pulsvarmere


Pulsvarmere er fine greier når det begynner å bli litt kaldt!


Disse skal pakkes inn, og jeg håper det pusemyke garnet holder xxxx varm på hendene også etter jul, våren kommer nokså mye tidligere dit disse skal enn her...


Jeg hadde egentlig funnet en oppskrift som jeg hadde tenkt å følge, men så syns jeg det så ut som de ble så små de jeg hadde mønster til, så da fant jeg meg heller en farge til, og la opp noe jeg syns så ut til å bli passe. Og jeg tror det ble bra. Brunt og grønt - litt vår over de - irrgrøne spirer og god jord.

3 kommentarer:

  1. Fin eble det :) Godt med slike utover nå ja.
    Ha ne fin dag:)

    SvarSlett
  2. Takk :) De var skikkelig gode, vurderer å lage meg et par også :)

    SvarSlett

Takk for kommentarer - det gjør bloggingen hakket morsommere! :)