tirsdag 27. april 2010

Oppdatering fra lia

Det blir ikke mest strikking for tida, det er jo vår! Men jeg har et litt større prosjekt på gang, jeg skal blogge det når det er ferdig! :)

Uansett, vottedillaen fortsetter: Nå er det et par votter fra et Familien som er på pinnene. Det teite med oppskriften var at de manglet oppskrift på tomlene! Utrolig irriterende... Jeg var på biblioteket på Lillehammer for å se etter Votteboken 2, men den hadde de ikke, derimot hadde de andre bøker med votteoppskrifter, så da får vi se om det ikke blir andre votter!

Årets prosjekt i hagen er å lag meg en liten rolig krok. Det har vært et digert villniss av en alpeklematis rett overfor inngangen min, vi snakker metervis oppover, og en meter utover: rett og slett et villniss! Før og etter-bilde følger:


Så nå blir fortsettelsen å få opp armeringsjern oppover veggen, slik at busken har noe å vokse i, samt å finne et lite hagemøblement å plassere der. Jeg har troa på at det her kan bli riktig så trivelig!

Den uka her skal det skrives hjemmeeksamen, det blir nok litt slit, men jeg har nesten bestemt meg for hvilken oppgave jeg skal skrive.

4 kommentarer:

  1. Kjempe fine votter. Godt å se at det er flere som har votte dilla. Noen sier de alltid har sokker på pinnene, men jeg har alltid votter på pinnene, tror jeg har fire par på pinnene nå :P

    SvarSlett
  2. Kjempe fine votter!!! :-)

    SvarSlett
  3. Så flotte votter. Hvitt og blått er veldig fint :)

    SvarSlett
  4. E har Votteboken 2 hvis du fortsatt treng mønsteret :)

    SvarSlett

Takk for kommentarer - det gjør bloggingen hakket morsommere! :)