onsdag 21. april 2010

Ny katt (igjen)

Jeg vet ikke om jeg har skrevet det her, men Whisky er død... Han ble tatt av reven en vinterdag - naturen kan være litt slem innimellom!

Både Martini og meg har savnet Whisky, men nå har vi fått beskjed om at vi får ny lekekamerat, en ny lillebror fra Løten! Martini er i det minste halvbror til den nye, mens Whisky nok var helbror, ting kan i alle fall tyde på det :p

Inntil videre har jeg bare sett bilde av lillemann, men han er stripete og nokså lik Whiskypaka, og kommer til gards i slutten av mai! :) Inntil da er Martini den ubestridte Mannen i huset, og trives vel veldig bra med å bestemme alt mulig... :p

3 kommentarer:

  1. Heisann!
    Takk for kommentar, hyggelig!
    Så trist med pusen som ble tatt av reven, men herlig med ny litenpus!
    Min elskede katt måtte avlives i januar, men det kom en ny frøken til gards på lørdag som var. Har også planer om en eller to til...

    SvarSlett
  2. Løtenpusene er så gromme, de koser seg i kassen sin nå. Er du heldig så overlever den til du får den, Arn prøver å kvele de (forsøk på å kose, men det er ikke så lett) :)

    SvarSlett

Takk for kommentarer - det gjør bloggingen hakket morsommere! :)