onsdag 9. desember 2020

Massevis av stjernestøv!

 12. November hadde jeg tenkt ferdig, jeg kunne klare å strikke hver si Stjernestøv-lue til barna i barnehagen sønnen vår går i. De er nitten barn, han hadde allerede fått sin lue, atten igjen. Siden det ble forholdsvis dårlig tid fikk jeg ikke bestilt Garn for barn fra A knit story, men brukte Finull. Jeg liker godt Finull, men Garn for barn er fremdeles å foretrekke til barneplagg, i alle fall om jeg får velge. 

Jeg hadde ikke (eller rettere: fant ikke igjen) gullgarn, så stjernene ble i sølv, men alle er brodert etter mønsteret. 

Uansett. I dag er luene levert barnehagen, og nissen får utøve sin magi 🙂


Nå har jeg gjenopptatt julegavestrikken, en genser manglet et erme og bærestykket, men det tror jeg at jeg rekker fint før jul. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for kommentarer - det gjør bloggingen hakket morsommere! :)