mandag 11. februar 2019

En innholdsrik måned

Forrige gang jeg blogget var vi på tur til Lillehammer og jeg gjorde ferdig et par votter. Samme dag la jeg opp dette sokkeparet der jeg skulle bruke opp rester av sokkegarn. Fikk brukt opp det første nøstet, men det er fremdeles igjen av det i foten.

Grunnen til at det har tatt en mnd å bli ferdig med et par sokker er todelt. En grunn er at jeg har strikket på to gensere i tillegg, men hovedgrunnen er her:
Laurits er fem uker nå, og har naturlig nok gjort at det er mindre strikketid nå enn før. Han har vært med på strikkekafe tre ganger nå, og har sovet seg gjennom to av de.

Neste prosjekt er å gjøre ferdig de to genserne vi skal gi til to av tremenningene til Laurits, som takk for alle fine og praktiske ting vi har arvet nå når vi endelig ble tre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for kommentarer - det gjør bloggingen hakket morsommere! :)