mandag 19. mai 2014

Hemmelig uvenn 2014

En ikke så uvennlig pakke har dukket opp i posten i dag!!

Altså. Tenker en på akrylmengden er det jo til å få litt grøss av - men to hele nøster Svale, hallo!?! Flaks for mitt enslige nøste lilla svale som var litt i tvil om hva det kunne bli det her! For jeg fant fram en liten pose med nettopp Svale for en stund siden, og har strikket en blogget solkjole av det, en vest som bare mangler å få knappen isydd, og er i gang med en liten jakke. Nå blir det mer Svalestrikk :)

Men Flamingo... Hva tenkte Dale på?? Jeg enten har et slik nøste fra en tidligere runde, eller har sendt fra meg ett. I all verden. Her blir det nok litt grubling. Det hvite akrylnøstet syns jeg var fiiint, selv om det var akryl!

To nøster Capri bør det vel gå an å få noe utav - selv om jeg ikke har noen umiddelbare idéer - det har jeg heller ikke til lakserosa akryl, lilla akryl med hele 17% ull (hvorfor gidder de? 17%?!?) eller smørgul bomull/akrylblandings.

Nå er det bare å legge hodet i bløt og få fart på strikkepinnene, målet er å bruke opp garnet (et mål som har vært vanskeligere enn mulig å nå de siste årene, men man er da optimist!)

1 kommentar:

  1. Jeg syntes du var heldig som fikk så liten pakke, men jeg må innrømme at jeg ikke misunner deg innholdet ;)
    Gleder meg til å se hva du får ut av dette!

    SvarSlett

Takk for kommentarer - det gjør bloggingen hakket morsommere! :)