lørdag 24. august 2013

Votter til Tone

Det er stille på bloggfronten for tida, for strikkelysten min forsvant plutselig! Lenge siden sist jeg har vært så hardt angrepet av manglende strikkelyst!

Men når svigerinne Tone ønsket seg votter til bursdag, så måtte hun da få! Ekte fristrikk, jeg fant bare Lima i ønsket farge og pinne 3,5 og la i vei. Vottene er nokså lange, og veldig fleksible siden det er en rett og en vrang hele veien. 102 gram gikk med til disse, og både jeg og Tone ble fornøyd!

I dag har jeg fått tak i de siste nøstene jeg trenger for å få ferdig en genser som har vært nesten ferdig ei stund - så får jeg tro strikkelysten vender tilbake for alvor i takt med at høstkveldene skrider frem!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for kommentarer - det gjør bloggingen hakket morsommere! :)