onsdag 20. juni 2012

Monsterbukse

Ullbukse er jo praktisk og fint, og det går nokså fort på pinne 3,5 og 4! Oppskriften finner du her

Det fineste av det fine, er at en kan bruke rester av garn. Her har jeg brukt restene av et teppe jeg har laget tidligere, både det oransje, lyseblå og grønne er rester, mens det turkise er et feilkjøp fra Rema 1000 på Hamar...

Men altså. Plain ullbukse på den ene siden, snur du rompa til er det en vaskeekte monsterbukse! Ser du at tennene er litt vampyr-inspirerte? Hadde vært litt moro med ei svart bukse med rød munn og blodete hvite og røde tenner. Men jeg tror du skal kjenne foreldrene og vite at de digger vampyrer de også før det er helt ok å komme med ei slik ei. Zoombiebukse kunne også vært noe! (Noen :les meg: liker vampyrer, zoombier og varulver...) Benne buksa tror jeg skal til Berlin, og bare være kul.

2 kommentarer:

  1. Merker jeg har hatt mye å gjøre. Var jo kommet en masse de siste dagene:) fin bukse. Lure på om det bli julegave...sånn monsterbukse men med mariusmønster.

    SvarSlett
  2. Arn vil ha blodige tenner på rompa;) Så flink du er. Jeg startet på en bukse for fire år siden, den har bare ett halvt bein.... KJEDELIG... :)

    SvarSlett

Takk for kommentarer - det gjør bloggingen hakket morsommere! :)