søndag 13. mai 2012

Garnkjøpsmellen


I år har jeg ikke posta et eneste innlegg med en slik haug garn tidligere, og det er fordi det ikke har flyttet inn slike hauger med garn her tidligere i år.

Torsdag og fredag var jeg på konferanse i Bergen og Øygarden, og jeg hadde et par timer fra flyet landet til konferansen begynte, og det samme etter konferansen. Og ja, jeg handla garn!! FRYD!!!

Det ble Andes, Nepal, Alpakka og Paris fra Drops. Fra Sparkjøp ble det med Silja og Ullteppegarn.

Det ble et realt tilbakesteg i den store garnslankingen dette her, jeg har jo mål om at alt garnet mitt skal gå inn i hyllene i stua i løpet av året. Strikka på Ragnhild, strikka på!! ;)


2 kommentarer:

  1. Gikk på storsmell tidligere i uka jeg også...nå ligger det visst en pakke og venter på meg på posten... ooops... Men, ikke så ille å være garnavhengig i forhold til andre avhengigheter, kanskje?

    SvarSlett
  2. Herlig! Var innom dropssalget.. ble noen nøster, men har strikka de opp!! Så har lurt Mr Darcy så nå skal vi til Sortland på fredag;) Gleder meg til å se hva du klarer å trylle frem av nøstene:)

    SvarSlett

Takk for kommentarer - det gjør bloggingen hakket morsommere! :)