onsdag 20. juli 2011

Sommerstrikk



Jeg strikker julegaver, og for de som har fulgt meg ei stund så kommer det vel ikke som et sjokk at jeg har gitt meg i gang med Mariusgensere igjen. Bakdelen med å strikke genser til pappa er jo at det tar litt tid å få den ferdig, og da blir det kjedelig både for meg og bloggtittere... Derfor: filler. Kopptuer. Kall dem hva du vil - de er uansett veldig enkle og greie. Fire skal jeg ha selv, røde og hvite, fire havner i julepapir.

Garnet er Paris, og mønstrene er varierte, litt "hva skal vi finne på nå da?" o de andre er 48 masker, 3 r 1 vr pinnen ut - snu og gjenta.

3 kommentarer:

  1. Så fine:) Holder på med babykofte, Nordlandskofte:) Rauma Babygarn er en ny favoritt:) Ha en fortsatt fin kveld snuppa:)
    Fred og Kjærleik

    SvarSlett
  2. Så fine, var mye fint på bloggen din:)
    La meg til som følger jeg, ha en fin kveld:)

    SvarSlett

Takk for kommentarer - det gjør bloggingen hakket morsommere! :)