tirsdag 8. september 2009

Tilda og høst!

I natt bestemte jeg meg for at siden jeg skulle ha fri i dag, så skulle jeg gjøre noe jeg ikke bruker å gjøre. Så jeg har sydd! ENDELIG! Og det tar tid, men det er jo litt moro også! ;) Har tre Tilda-bøker som jeg har titta i, og disse vottene var jeg bestemt på å prøve, de så så enkle ut! Har brukt fleece, fant et ubrukt teppe i ei skuff...




Har også sydd en pingvin, og er 80% fornøyd med den - den skal opp når vi nærmer oss jul! :) Sydde den fast i en ring av kvist jeg laget i vår, spraymalte i sommer, og nå altså ble enig med meg selv hva den skulle brukes til.













Har også et par høstbilder: Martinipusen,
og den eneste soppen jeg er i stand til å gjenkjenne tror jeg! :p











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for kommentarer - det gjør bloggingen hakket morsommere! :)