mandag 17. november 2008

Ja, da skal jeg altså lage blogg for første gang!

Etter å ha vært innom nettdagbok for en 4-5 år siden, et MSN-space som nesten ingen ser, så er det altså blogg som står for tur.

Jeg har tenkt litt på at det sikkert er dumt å lage blogg nå, rett før jeg skal reise litt, men hey! -det er alltid en unnskyldning for å la være... Så here we go! Kanskje finner jeg en slik oppdater via sms-funkjson? For da kan jeg jo ordne det allikevel :)

Jeg er litt usikker på hva innholdet her blir, jeg tenker det blir politikk og strikking om hverandre (det er jo det jeg driver med!) og så litt andre ting innimellom... Utfordringen er å oppdatere, og å ta nok bilder ;)

Velkommen skal dere være!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for kommentarer - det gjør bloggingen hakket morsommere! :)