søndag 28. februar 2021

Pink'n fluffy

 


Torsdag hadde jeg strikket ferdig en genser til meg, den har enda løse tråder - men jeg satt der med en pose fluff, type Brushed alpakka, Kid silk og Plumet i diverse farger. I ulike rosafarget hadde jeg bare Brushed alpakka, og jeg tenkte at yngste niese kanskje ville ha en rosa sky? 

Fire dager senere er den rosa skyen ferdig, trådene er festet, og niesa kan få genser hvilken dag som helst. Etter at trådene er festet er det igjen under en meter garn fordelt på små stubber, så det var absolutt en bra utnyttelse av garnet.

Nå er det trådfesting på min genser som er neste - før det blir mer strikk, og endelig kan jeg strikke en Marius igjen 🤩

2 kommentarer:

  1. Heldig niese som får så fin gensar :)

    SvarSlett
  2. Koselig :-)
    Nydelig genser og fine farger.
    Marius er alltid god... også :-))))
    Hilsen til deg.

    SvarSlett

Takk for kommentarer - det gjør bloggingen hakket morsommere! :)