mandag 15. januar 2018

Gjenoppliving?

Jeg vurderer å gjenopplive bloggen. Ikke fordi den er viktig. Ikke fordi den var en flott blogg. Ikke fordi det var mange lesere. Men jeg savner å ha strikketøyene dokumentert med bilde og litt info om hva jeg har strikket og når.


Jeg var helt ute av både blogg og forum i fjor, men for å ha en liten oversikt over hva jeg strikket så tok jeg vare på banderolene fra garnet jeg strikket. 154 stk ble det. I år er det ikke noe mål å strikke så mye, men å kose meg med strikkinga, og fremdeles skal jeg først og fremst strikke av garn jeg allerede har.

1 kommentar:

  1. Eg synest bloggen min fungerer godt som hukommelse😀Det hender eg sjekkar om eg har lese ei bok når eg er på biblioteket. ..

    SvarSlett

Takk for kommentarer - det gjør bloggingen hakket morsommere! :)