onsdag 7. mars 2012

Blueberry Waffles




Det har utvilsomt skjedd noe med sokkeskrekken min - om den er helt borte vet jeg ikke, men jeg har i alle fall strikket opp til flere sokkepar etter nyttår! Nytt par Blueberry Waffles - denne gangen litt smalere i selve foten, for jeg syns de røde jeg lagde litt tidligere ble litt store etter å ha brukt de litt.

Grunnen til at jeg har funnet ut at sokker er greit å strikke var vel at jeg etterhvert hadde en forholdsvis stor haug med Novita 7 garn - kjøpt inn i Lahti i fjor og i Sverige før jul, så noe måtte jeg jo snart bruke det til! Har allerede et nytt par på pinnene, men det går ikke så fort med sokkestrikkingen min, mens andre har sokker som innimellomprosjekt, blir det mitt hovedprosjekt med andre ting ved siden av.

Siden dette også er garnslanking, så melder jeg også disse opp hos Pinnekroken og deres garnslankeutfordring

2 kommentarer:

  1. Duverden! Sokkedilla! fine :)

    SvarSlett
  2. Synes disse ser riktig så proffe ut, jeg :-)

    Takk for bidraget ditt i utfordringen vår.

    -Pinnekroken-

    SvarSlett

Takk for kommentarer - det gjør bloggingen hakket morsommere! :)