mandag 7. februar 2011

Mariusmål

Jeg har bestemt meg for å strikke meg Marius!

Til jul gav jeg jo bort tre Mariusgensere, og jeg liker mønsteret veldig godt, så derfor skal jeg jammen ha en sjøl også! Det skal være ren kosestrikk, derfor har jeg et veldig romslig mål for tiden det skal ta før jeg har genser: den skal være klar til Ottamartnan 2011. Og det er første helga i oktober, så det kan ta litt tid det her.

Jeg har ikke bestemt meg for farger. Jeg tror jeg vil ha koksgrå bunn. Eller grønn. Eller noe annet! Jeg har med andre ord overhodet ikke bestemt meg. Men Marius bli're!! ;)

Jeg er snart ferdig med det store strikkeprosjektet jeg jobber med for tida, nemlig russegenser til yngste bror. Eller genser og genser, han vil ha jakke! For den særs monteringssky storesøstra er det her utfordrende, men vi skal nok få til ei ordning! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for kommentarer - det gjør bloggingen hakket morsommere! :)