onsdag 2. februar 2011

Babybukse


Med 130 gram igjen av det supermyke Frøya-garnet så var det bare å ta pinnene fatt! Hadde bare pinne 3 med meg, så det ble nok et tilfelle av legge opp "sånn passe mange masker" og strikke. Så lenge jeg husker vrangbord øverst (her med hullbord til snor i) og å forhøye bak, og å ha vrangbord nederst også, så har jeg en teori om at jeg har sett nok unger til at det her skal passe til en liten en. Type baby.

Jeg har igjen 4 meter av garnet etter å ha lagd buksa ferdig, så da teller jeg det som om nøstet er oppbrukt, og 130 gram har gått med. Tross alt ikke noen konkurranse det her, bare meg sjøl som skal prøve å holde litt styr på hvor mye garn jeg har i omløp det året her... :)

2 kommentarer:

Takk for kommentarer - det gjør bloggingen hakket morsommere! :)