torsdag 9. september 2010

Døende hester?

Sannhet: Ragnhild tåler ikke å se hester dø på film.











Altså, jeg skjønner at det er bare på film, men allikevel! Når mennesker dør på film, så kan det innimellom være trist, men det er jo bare på film... Når hester dør på film, da er det bare trist, og ikke noe annet. Det her er faktisk så ille at jeg ikke engang vil ha musikk hvor hester dør. Alexander Rybak sin første (for han har vel gitt ut to?) skive var fin den, helt til det kom en sang der det døde hester. Jeg tror det var sang nummer ni, og jeg kom aldri lenger enn dit. Jeg skrudde av, og ga bort hele CDen - ærlig talt - slikt tull får ikke besudle min lille, vakre CDsamling....

1 kommentar:

  1. Då eg såg overskrifta på innlegget ditt, var det bare ein einaste tanke i hovudet mitt. "Har ho funne fram Alexander igjen?"

    SvarSlett

Takk for kommentarer - det gjør bloggingen hakket morsommere! :)