torsdag 27. mai 2010

Calorimetry, omsider

I går måtte jeg reise hjem fra jobb fordi jeg hadde så vondt i ørene (og når du jobber med å snakke i telefonen, er det virkelig plagsomt!) og i dag har jeg selvbehandlet meg med smertestillende tabletter og strikking av noe for å hindre trekken. Jeg har lenge syntes disse Calorimetry'ene folk har strikka har vært kule, og tenkt å lage meg en sånn, og nå, endelig!

Den er laget av Alpa, min nye akrylforelskelse. Greit nok, det er 15% ull, og 20% alpakka i tillegg til de 65% med akryl, men det er altså et DEILIG garn å strikke med! Og det holder seg bra, siger ikke like ille som en del alpakkagarn har en tendens til å gjøre, og ja, ikke minst passer det til pinne 4. Og pinne 4 er jo en favoritt. Så her er brun Alpa og en soppeknapp jeg fikk til jul av ei russisk venninne i Tyskland.

2 kommentarer:

  1. Uff så kjedelig med vondt i ørene da, håper du er bedre i dag. Kjekt å strikke en calorimetry da - for de kan man jo bruke året rundt om man vil.
    Tøff du som har prøvd 4-hjuling.

    SvarSlett
  2. Da lærte jeg noe nytt i dag og ;-) Hadde aldri hørt om det der før, kjempekjekt.. God bedring til de vonde ørene:-)

    SvarSlett

Takk for kommentarer - det gjør bloggingen hakket morsommere! :)