søndag 17. januar 2010

Lørdagskveld og ungdomstid

Jeg stortrives med å bo på Otta, stort sett. Men lørdagskvelder uten noe å gjøre, det er virkelig en killer! Jeg gleder meg til den dagen jeg kan være hjemme alene en hel kveld og kose meg med det - men det er altså ikke slik i dag. Redningen blir å kjøre bil - da finner jeg nemlig ro! Så det kan nok være rånertendenser hos frøkna, fremkalt av ren, skjær kjedsomhet...

På slike kvelder som i går er venner gulle gode. Og en av de beste er en som sendte meg denne meldingen i natt:

"A time will come, young grasshopper, when you - much like myself - will break away from the boundaries bestowed upon you by othersand discover your inner self as you walk the true path to full enlightenment of the spirit and the mind.

Then - and only then, grasshopper - will you find that your strengths and powers for survival lie within yourself and not in the bil you are råning in!"

Jeg begynte å strikke votter i gårkveld også, enda jeg ikke er så glad i det. Men Heart Mittens var så søte, at de måtte jeg nå bare begynne på allikevel. I dag er den første nesten ferdig, men guri malla hvor lange de er! Jeg er i øyeblikket litt usikker på om jeg skal fortsette de eller ikke, men det kan jo hende jeg kjenner noen med lange og smale hender! ;)

2 kommentarer:

  1. Hvorfor ingen kommentarer på din blogg...
    Når jeg først har vært inne her skal jeg like godt skrive litt til deg. Koselig å se nye blogger.
    Spent på hva du gjorde med vottene....

    Ønske deg en god dag.
    Nunne.

    SvarSlett
  2. Gode venner er gull verd ja!

    Jeg har de vottene i køen min, nå ble jeg litt bekymret. Får følge med og se hvordan du fikser det.

    Ha en god helg!

    SvarSlett

Takk for kommentarer - det gjør bloggingen hakket morsommere! :)