søndag 20. september 2009

Muffins!

Jeg og en venninne har tulla litt med radiobingo - og nå har vi altså bestemt oss for at vi skal spille radiobingo i morgen! Jeg er jo nokså glad i å bake, så i kveld har jeg bakt muffins til morgendagen. Har brukt oppskrift fra Pickles, på muffins med rips. Jeg har smakt på en nå, og den var supergod! Så ut i hagen og plukk av den siste ripsa, og lag muffins!

Jeg prøver meg også på en kake med oreo-bunn og peanøtter og noe sjokolademousse, blir jo spennende å se hvordan den blir! Å bake uten oppskrift er alltid moro! :D

OL-genseren begynner å gå sakte nå, men jeg er kommet til slutten av bolen, og gruer meg allerede til å strikke armene...

1 kommentar:

  1. Mmm, de ser deilige ut! Vi har bare én ripsbusk, så her er det tomt for rips, men kanskje neste år...

    Lykke til med radiobingoen!

    SvarSlett

Takk for kommentarer - det gjør bloggingen hakket morsommere! :)