onsdag 9. september 2009

Lille L <3











Lille L kommer snart til verden! Og da skal hun ha en varm og myk genser å bruke fram mot jul eller så - så denne her er bitte liten, og den er strikket uten mønster, så jeg er litt spent! Laget i Drops Alpakka som jeg har hatt liggende ei stund, og ikke visst hva jeg skulle gjøre med..



Ellers har jeg gjort ferdig et par UFOer i dag - en liten perlestrikket bomullspose som jeg har velduftende greier i, roseblad og sånn - og så kan det hende det blir flere sånne, en til hver skuff i kommoden hadde jo vært litt praktisk! :)









Jeg har også sydd sammen og tovet et par tøfler i dag. De er laget i Alfa, og etter en oppskrift fra garnstudio. Jeg er ikke sikker på om jeg kommer til å lage flere, men vi får se når det nærmer seg jul! ;)

2 kommentarer:

  1. Jøss for ein fin liten genser,vert nok god å bruke for ein liten ein:)

    SvarSlett
  2. Kjempefin genser! Takk for hilsen på sida mi:-)

    SvarSlett

Takk for kommentarer - det gjør bloggingen hakket morsommere! :)