fredag 24. juli 2009

Stripegenseren er ferdig!

Endelig, endelig!!
Nå er stripegenseren i Sisu ferdig!

Det er to rett og to vrang, og det er laaange armer! Og det var 55(!) tråder å feste!!
Genseren er til Tigergutt - bolen er i størrelse to år, armene er noe lengre enn på størrelse fire, så nå har han noe å vokse i, samtidig som den er passe nå. Armene var kjempegreie å brette opp, så nå er det bare å håpe den blir brukt mye :)
Og endelig kan jeg strikke på andre ting uten å ha dårlig samvittighet, og det ser jeg frem til! :)

5 kommentarer:

  1. Den var veldig fin! Og for eit arbeid, vrangbordstrikk går frykteleg seint hjå meg. Godt gjort å få den ferdig :-)

    SvarSlett
  2. Tøff genser, og må si meg enig med Heidi at det må ha vært en veldig jobb med vrangbordstrikk hele veien.

    SvarSlett
  3. Det tok litt tid ja!! Og grua meg veldig for armene, så hvis jeg skal lage sånn igjen noen gang, da har jeg lært at armene først!! :)

    SvarSlett
  4. Flott genser du har strikket!

    SvarSlett
  5. Så flink du er Ragnhild =)

    SvarSlett

Takk for kommentarer - det gjør bloggingen hakket morsommere! :)