søndag 26. juli 2009

Smetteskjerf


Av og til er det bare deilig å strikke noe som går veldig fort, og som blir fint for det. Smetteskjerf er i denne kategorien fant jeg ut :)
Det er strikket i en rest jeg hadde, og jeg tror det er Juvel - brukte garnet til å strikke en hundegenser for ei venninne for noen år siden, men det er jo så mykt at det går jo helt fint å bruke det til å ha rundt halsen. Det er en liten herremann som skal få det, muligens ikke før til jul, men ja, vi får se! ;)
Jeg er i gang med mammas julegave, som tar litt tid fordi den er nokså kjedelig å strikke, og har også begynt å bruke av det fine Soft Mohair-garnet jeg fikk - og prøver meg på bølgeskjerf av det. Etter å ha rekt opp igjen de første 8 omgangene og begynt på nytt, så ser det lovende ut nå! Det er nokså godt å være i strikkemodus igjen! :D Så forresten at det forrige innlegget mitt var nr 100 - så hurra til meg! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for kommentarer - det gjør bloggingen hakket morsommere! :)